قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات پت سالن

حیوان خانگی شما برای ما بسیار با اهمیت و با ارزش است و کلیه پرسنل و دامپزشکان ما متخصص در امور آرایشی و مراقبت از بهداشت حیوانات خانگی میباشند بنابر این ایمنی پرسنل ما و پت شما حائز اهمیت می باشند. لطفا از شما تقاقا میشود تمامی موارد و مندرجات زیر را با دقت مطالعه و آنها را تائید نمائید. کلیه خدمات ما زیر نظر دامپزشک و بدون بی حسی انجام میگردد.

امنیت و سلامت

تمامی حیوانات خانگی باید پروتکل واکسیناسیون را انجام داده و دارای شناسنامه سلامت باشند،از انجام خدمات  برای سگ ها و گربه های بدون واکسیناسیون و نداشتن شناسنامه معذوریم.

از انجام خدمات برای سگ ها و گربه های با سن پایین تر از 4 ماه معذوریم.

انجام خدمات برای پت های مسن، موردی و در مواقع خاص انجام میشود پس خواهشمند است ما را مطلع کنید.

به منظور حفظ ایمنی و سلامت کلیه حیوانات خانگی تمامی ابزارهای آرایشی در پت سالن با دستگاه استریل  UVو یا با مواد ضدعفونی کننده استریل و ضدعفونی میشود.

مسائل پزشکی و سلامتی

سگ ها و گربه هایی که دارای مشکلات پوستی ( حساسیت پوستی – انگل های پوستی و قارچ ) و یا بیماریهای خاص ( تنفسی- مشکلات قلبی) هستند انجام خدمات با تشخیص کارشناسان دامپزشکی و آرایشگران انجام میگردد لذا خواهشمند است فرم آرایشگاه و موارد آنرا را با دقت پر نمایید.

نکته: لطفا قبل از رزرو و سفارش خدمات آرایشی و بهداشتی از طریق فرم مربوط به سفارش خدمات تمامی موارد از قبیل بالا بودن سن حیوان خانگی خود سابقه هر نوع بیماری های خاص نظیر (مشکلات تنفسی- حساسیت ها- مشکلات قلبی و مشکلات پوستی) ذکر نموده و پرسنل ما را از این موارد مطلع سازید در صورت عدم اطلاع رسانی مسئولیت هر نوع ریسکی برعهده صاحب پت میباشد.

ممکن است در موارد آرایشگر هنگام آرایش سگ ها و گربه ها متوجه وجود انگل های پوستی و قارچی شود آنرا به کارشناسان دامپزشک و به شما اطلاع خواهند داد لطفا جهت درمان و پیشگیری اقدامات لازم را انجام دهید

در مواردی نادر بعد از اتمام انجام خدمات آرایش سگ ها و گربه ها بعد از مدتی ممکن است پت شما مبتلا به قارچ شود و علت های زیادی برای ابتلا شدن به قارچ و حساسیت پوستی برای حیوان شما وجود دارد پس لذوما این ابتلا از لوازم آرایشگری نیست و ریسک این مورد به عهده صاحب پت میباشد.

نکته: از انجایی که ما برای پت شما و این موجودات دوست داستنی ارزش بسیار زیادی قائل هستیم تمامی لوازم آرایش و تجهیزات آرایشی و بهداشتی با دستگاه استریل UV و یا مواد ضد عفونی کننده استریل خواهند شد.

مسائل تربیتی

بعضی از سگ ها و گربه ها به دلیل استرس و یا مسائل تربیتی و پیش فعال بودن جنب و جوش زیاد دارند و ممکن است به خود و آرایشگر آسیب رسانده پس از صاحب پت خواهشمندیم در این مواقع در اتاق انتظار حضور داشته باشند و از آنجاییکه سلامت پت شما برای ما مهم میباشد بتوانیم خدمات بهتری به پت شما ارائه بدهیم

سگ ها و گربه های پرخاشگر

این سگ ها و گربه ها به علت های گوناگون نظیر استرس و مشکلات و مسائل تربیتی و …. ممکن است گاز بگیرند و پرخاشگری کنند و از انجائیکه تمامی لوازم آرایشگری نظیر تیغ کلیپر (موزر مخصوص حیوانات خانگی ) و قیچی و…بسیار تیز میباشند اصلاح این سگ ها و گربه ها خطرناک میباشند بنابر این ما را از این مورد مطلع سازید در صورت عدم اطلاع شما به پرسنل ما وآرایشگر و از انجاییکه کار اصلاح و خدمات بهداشتی حیوانات خانگی کاری دستی و با فاصله ای نزدیک به حیوان میباشد در صورت گاز گرفتن و پنجه زدن پت شما به همکاران و پرسنل ما مسئولیت این مورد به عهده صاحب پت می باشد.

نگران نباشید : در صورتی که پت شما پرخاشگر میباشد به آرایشگران ما اطلاع دهید و با تشخیص پرسنل آرایشگاه و دامپزشک و با رعایت تمامی اصول فیکس و مقید کردن حیوانات خانگی و طبق چارت دامپزشکی، حیوان شما بدون آرامبخشی ( بدون بیهوشی) با همکاری دستیار آرایشگر سعی میشود اصلاح و یا شستشوی پت شما انجام گردد.

توجه : در صورت عدم همکاری پت، و در صورت موافقت شما با انجام آرامبخشی پت شما قبل از انجام این کار توسط دامپزشک معاینه میشود و در صورت تایید دامپزشک آرامبخشی انجام میگردد. (قبل از انجام آرامبخشی طبق چارت و قوانین سازمان دامپزشکی صاحب پت باید فرم مخصوص آرامبخشی را پر نماید)

توجه: در صورت عدم همکاری پت شما در اصلاح و عدم موافقت صاحب پت با آرامبخشی ,اصلاح پت شما در هر مرحله ای از اصلاح که باشد آن خدمات و اصلاح کنسل و یا در صورت تشخیص کارشناسان دامپزشک ما و آرایشگر به وقت دیگری موکول میگردد. در صورت کنسلی فقط هزینه رزرو و یا کنسلی آرایش از شما گرفته خواهد شد. ( هزینه کنسلی و رزرو خدمات در قسمت تعرفه ها و خدمات درج شده است)

حیوانات دارای پوشش موی گره خورده و نمدی

پت هایی که موهای آنها گره خورده اند و یا نمدی شده است باز کردن این گره ها کاری بسیار دشوار و وقت گیر میباشد پت سالن و آرایشگران ما سعی میکنند تا این گره ها را باز کنند و این کار توسط لوازم مخصوص براشینگ و گرومینگ که متخصصین ما دوره های آن را دیده اند انجام شود در صورت باز نشدن گره ها و نمدی بودن موها صاحبان حیوانات خانگی این رو اطلاع داشته باشند که چاره ای جز اصلاح کامل پت شما نیست .

توجه : پت های با موهای نمدی باید موهای آنها را تراشید و اینکار توسط کلیپر (موزر مخصوص حیوانات خانگی) انجام میگردد و تشخیص آن مورد که پت شما موهای نمدی و گره خورده را میتوان جداسازی و توسط موزر تراشید با کارشناسان دامپزشک و آرایشگر میباشد.

صاحبان حیوانات خانگی در نظر داشته باشند که گره خوردن موها و نمدی شدن آنها باعث حساسیت پوست و حتی مشکلات پوستی ( خارش پوست- التهاب پوست- قارچ و …) بدون اینکه شما از آنها مطلع باشید میشود و ممکن است بعد از تراشیدن موی سگ و گربه مشکلات پوستی ذکر شده مشاهده شوند و حتی در صورت اصلاح و تراشیدن این موها توسط موزر به دلیل حجم بسیار بالای نمد و گره مو و بدلیل چسبندگی زیاد و نزدیکی این نمد ها و گره ها به پوست پت شما آسیب وارد گردد و صاحبان پت این مورد را در نظر داشته باشند، با وجود اینکه متخصصین ما تلاش میکنند که انجام این خدمات با دقت بیشتری انجام گردد ولی مسئولیت این موارد به عهده صاحب پت میباشد.

شستشو حیوانات خانگی

از پذیرش سگ ها و گربه های که موهای آنها نمد و گره خورده میباشد جهت شستشو معذوریم.

سگ ها و گربه هایی که مو های آنها دارای گره باشند قبل از شستشو باید گره موهای انها باز شده (در صورت باز شدن گره) و شستشو انجام گردد. ( تشخیص توسط دامپزشک و ارایشگر)

برای رزرو خدمات بهداشتی و شستشو، حوله مخصوص پت خود را به همراه داشته و یا در صورت نداشتن حوله، باید تهیه گردد. ( توجه: در صورت عدم همکاری صاحب پت وقت این خدمات کنسل و هزینه کنسلی دریافت میگردد)

شستشو درمانی سگ ها و گربه ها باید با تجویز دامپزشک یا کارشناسان دامپزشک باشد. در صورت ارجاع دامپزشک به مجموعه ما باید نسخه و یا دستور دامپزشک را داشته، در صورت نداشتن نسخه و دستور از پذیرش خدمات معذوریم و خدمات کنسل خواهد شد ( هرینه کنسلی دریافت میشود)

در صورت اصلاح با قیچی شستشوی پت شما قبل از اصلاح الزامیست ( شستشو جهت بهتر شدن اصلاح موی پت شما می باشد)

تعرفه ها و کنسلی ها

کلیه خدمات پت سالن و تعرفه آنها در بخش سفارش و رزرو خدمات و نوبت دهی درج شده است. رزرو و نوبت دهی کلیه خدمات پت سالن توسط مشتری به منزله موافقت ایشان به کلیه قوانین و مقررات و تعرفه های درج شده در این صفحه و بخش خدمات می باشد. (مشاهده خدمات و رزرو و نوبت دهی)

در صورت دیر رسیدن شما و یا کنسل کردن خدمات توسط شما و یا بنا به موارد فوق الذکر ممکن است خدمات پت شما کنسل گردد.

بعد از نهایی شدن نوبت دهی 20 درصد از هزینه کل خدمات به عنوان بیعانه از صاحب پت دریافت میگردد.

 توجه: به علت اینکه نوبت ها متناسب با نوع خدمات و مطابق با زمان انجام خدمات برای پت شما انجام میگردد در صورت دیر رسیدن و یا کنسلی توسط شما هم نوبت بعدی دچار مشکل میگردد و هم مجموعه ما متضرر میشود  ( هزینه کنسلی دریافت می گردد)

در مواقعی که به هر علت نتوانید در موجموعه ما حاضر شوید و یا قصد کنسل کردن خدمات را دارید حتما 24 ساعت قبل به ما اطلاع دهید تا نوبت شما به وقت دیگری موکول گردد و یا به مراجعه کننده دیگری واگذار گردد.

در مواقع دیر رسیدن به مجموعه ما به هر علتی لطفا به ما اطلاع دهید تا بتوانیم خدمات پت شما را در همان روز در صورت داشتن وقت انجام داده و یا در نوبت بعدی موکول کنیم. در غیر این صورت (هزینه کنسلی دریافت میگردد)

رضایت

رضایت شما از متخصصین ما برای ما بسیار با اهمیت میباشد لذا در صورت پایان کلیه خدمات اصلاح و ارایشی – بهداشتی پت خود را از لحاظ نوع نواقصی در اصلاح و تریم مورد بررسی قرار داده و در صورت نواقص، آرایشگر موظف به رفع آن می باشد.

چارت هزینه کنسلی:

هزینه کنسلی 20 درصد از هزینه کل خدمات دریافت میگردد.

در صورت موکول شدن خدمات پت شما به نوبت بعدی بیعانه به کیف پول شما در سایت واریز می شود و شما میتوانید در نوبت بعدی یا در خدمات بعدی از شارژ کیف پول خود استفاده کنید.

با مطالعه تمامی این قوانین و مقررات ذکر شده در این صفحه و کلیه بخش های سایت آگاهی کافی را داشته و موافقت خود را نسبت به این قوانین و مقررات اعلام میدارد.